Jeśli nie posiadasz smartfona, możesz korzystać wyłącznie z plastikowej wersji Karty Mieszkańca Sulejówka. Kartę możesz wyrobić osobiście w Punkcie Obsługi (więcej informacji znajdziesz klikając tutaj ). Warto wcześniej przygotować wymagane dokumenty potwierdzające uprawnienie do otrzymania Karty.
Tak, dodanie zdjęcia jest obowiązkowe, aby móc korzystać z Karty Mieszkańca Sulejówka. Zdjęcie umożliwia weryfikację tożsamości osoby uprawnionej do korzystania z ulg i benefitów przysługujących posiadaczowi Karty.
Konto Rodzinne to specjalny typ konta, które może założyć osoba pełnoletnia dla siebie oraz innych członków gospodarstwa domowego mieszkających pod tym samym adresem. Osoba zakładająca konto staje się jego administratorem, a wszyscy dodani użytkownicy mogą korzystać ze zniżek i benefitów dostępnych w ramach Programu Karta Mieszkańca Sulejówka.
Konto Rodzinne umożliwia także dołączenie do programu osobom niepełnoletnim, dzięki czemu mogą one korzystać z oferty Karty Mieszkańca Sulejówka wraz z pozostałymi członkami rodziny.
Fizyczną Kartę Mieszkańca Sulejówka możesz odebrać we wszystkich dostępnych punktach obsługi na terenie miasta. Aktualna lista punktów oraz ich godziny otwarcia znajduje się w zakładce „Punkty Obsługi” na stronie internetowej Karty. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą dokument tożsamości.
Wniosek o Kartę Mieszkańca Sulejówek możesz złożyć na trzy sposoby:
online przez stronę www.karta.sulejowek.pl,
bezpośrednio w aplikacji mobilnej Karta Mieszkańca Sulejówek,
osobiście w jednym z Punktów Obsługi (godziny otwarcia dostępne są w zakładce „Punkty Obsługi”).
Rodzaj konta można wybrać już na etapie składania wniosku o Kartę Mieszkańca Sulejówka. Wystarczy dodać do wniosku członków swojej najbliższej rodziny — oprócz konta administratora, system automatycznie utworzy profile dla pozostałych użytkowników.
Dzieci mogą korzystać z Karty Mieszkańca Sulejówka na podstawie dokumentów rodziców lub opiekunów prawnych. Jeśli dodasz dziecko do konta rodzinnego, jego wniosek zostanie zaakceptowany na podstawie Twoich dokumentów.
W przypadku składania wniosku w imieniu osoby dorosłej należy:
posiadać jej zgodę,
poinformować ją o celu przetwarzania danych osobowych,
samemu być uprawnionym do korzystania z Karty Mieszkańca Sulejówka.
Każda osoba dorosła, której konto zakładasz, musi posiadać uprawnienia do korzystania z Karty — należy to potwierdzić odpowiednim dokumentem.
Do rejestracji każdego pełnoletniego członka rodziny wymagany jest indywidualny adres e-mail, na który zostanie wysłany link aktywacyjny. Kliknięcie tego linku oznacza zgodę na założenie konta. Jeśli osoba nie kliknie linku, konto zostanie automatycznie usunięte.
Dla każdego członka rodziny, w tym dzieci, należy również złożyć osobny wniosek o Pakiet Mieszkańca.
Jeśli Twój wniosek został odrzucony, wraz z decyzją podany został również powód jego odrzucenia. W takim przypadku należy uzupełnić braki formalne lub wprowadzić wymagane poprawki. W zakładce „Karty i Pakiety” przy odrzuconym wniosku znajduje się przycisk „Popraw wniosek”, który umożliwia edycję i ponowne przesłanie wniosku do weryfikacji.
Aplikację Karta Mieszkańca Sulejówka można bezpłatnie pobrać z platform dystrybucji cyfrowej: Sklep Play (Android) oraz App Store (iOS). Aplikacja pełni rolę elektronicznego identyfikatora użytkownika i jest powiązana z kontem założonym w systemie na stronie www.karta.sulejowek.pl.
Po zalogowaniu się w aplikacji użytkownik otrzymuje swój indywidualny identyfikator, który umożliwia korzystanie z ulg, zniżek i ofert dostępnych w ramach Programu Karty Mieszkańca Sulejówka.